Ζητήστε ραντεβού

FAQ
  • Βρίσκεστε εδώ:
  • Αρχική
  • Ιατρική Βιβλιοθήκη
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ... ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ!

1)    Η υγεία της καρδιάς µας, και όχι µόνο, εξαρτάται κυρίως από τον τρόπο ζωής που επιλέγουμε. Μπορούμε να έχουμε γερή καρδιά, ακόμη και όταν τα γονίδιά µας δε µας ευνοούν.

2)    Φυσική δραστηριότητα – σωστή διατροφή – αποφυγή του καπνίσματος: το τρίπτυχο της προστασίας µας από τις καρδιοπάθειες, και όχι µόνο.

3)    Εντάσσουμε τη σωματική δραστηριότητα και την άσκηση στην καθημερινότητά µας. Ασκούμαστε µε τρόπους φυσικούς, απλούς και ευχάριστους. Περπατάμε όλο και µμεγαλύτερες αποστάσεις.

4)    Χορεύουμε συστηματικά ή µε κάθε ευκαιρία. Ο χορός δυναμώνει το σώμα, την καρδιά και την ψυχή!

5)    Δεν ακολουθούμε «δίαιτα», κάνουμε σωστή διατροφή, απολαμβάνοντας το φαγητό µας. Αποφεύγουμε τα πολύ λιπαρά, τα αμυλούχα, τη ζάχαρη και τα «light» προϊόντα, περιορίζουμε το αλάτι και το αλκοόλ. Προτιμάμε τη μεσογειακή διατροφή (ελαιόλαδο, ψωμί ολικής άλεσης, όσπρια, φυσικό γιαούρτι, γάλα, ψάρια, φρούτα, λίγο αλκοόλ κλπ.).

6)    Τρώγε τουλάχιστον 3 γεύματα την ημέρα (πρωινό ή δεκατιανό απαραιτήτως), αποφεύγοντας να τρώμε αργά το βράδυ. Δεν «τσιμπάμε» στα ενδιάμεσα.

7)    Η πολλή τηλεόραση παχαίνει! Πρόκειται για το «fast food» του πνεύματος που οδηγεί στην «παχυσαρκία του καναπέ».

8)    Όταν πρέπει να χάσουμε βάρος, δε βιαζόμαστε! Με τη γρήγορη απώλεια βάρους χάνουμε µυιική µάζα, εξαντλούμαστε και τελικά ξαναπαχαίνουµε. Ο καλός και επαρκής ύπνος βοηθάει και στην απώλεια βάρους.

9)    Κόβουμε οριστικά το κάπνισμα! Η επαναφορά της καλής φυσικής κατάστασης είναι το καλύτερο δώρο που µπορούµε να κάνουμε στον εαυτό µας.

10)    Κρατάμε ψηλά την ψυχή µας! Αγαπάμε, συγχωρούμε, βοηθάμε, γελάμε. Ελέγχουμε το θυμό µας και το άγχος µας. Αγωνιζόμαστε για το καλύτερο, αλλά και χαιρόμαστε και µε αυτά που έχουμε. Η απληστία βλάπτει σοβαρά την υγεία, τη δική µας και των άλλων!

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι η «µάχη» για τη διατήρηση της καλής υγείας δίνεται καθημερινά. Για να ζήσουμε πολλά και όμορφα χρόνια δεν χρειάζεται μόνο να έχουμε φυσική και ισορροπημένη διατροφή, να προσέχουμε το βάρος μας, να µην καπνίζουμε, να κοιµόμαστε καλά και να κινούμαστε αρκετά αλλά να προσέξουμε εξίσου και την ψυχή μας. Θα πρέπει να θυμόμαστε ότι η απληστία και η κοινωνική απομόνωση βλάπτουν σοβαρά την υγεία ενώ η καλή διάθεση, το γέλιο, ο χορός χαρίζουν χρόνια! Πρέπει να καταλάβουμε ότι  η υγεία του σώματος συμβαδίζει με αυτή της ψυχής...



 
   

ΠΡΟΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Ο προαθλητικός έλεγχος έχει κύριο στόχο την πρόληψη του αιφνίδιου θανάτου στη διάρκεια σωματικής άσκησης, που έχει λάβει μεγάλη έκταση τα τελευταία χρόνια,  κυρίως εξ αιτίας της μεγάλης δημοσιότητας περιστατικών αιφνίδιου θανάτου στην άθληση.

Σκοπός, επίσης, του προαθλητικού ελέγχου είναι και η διάγνωση παθολογικών καταστάσεων που δεν αποκλείουν την πλήρη ή με περιορισμούς αθλητική δραστηριότητα, αλλά απαιτούν ειδικές προφυλάξεις και παρακολούθηση. Ο έλεγχος απευθύνεται σε αθλητές κάθε ηλικίας (ενήλικες, παιδιά, ηλικιωμένοι) εγγεγραμμένους σε γυμναστήρια και αθλητικούς συλλόγους, ιδιωτικά εκπαιδευτήρια κτλ.) με βασικό σκοπό την διασφάλιση των αθλητών, την κάλυψη της ευθύνης των ιδιοκτητών και των προεδρείων των συλλόγων  και την ομαλή λειτουργία των χώρων άθλησης.

O προληπτικός καρδιολογικός έλεγχος δεν πρέπει να θεωρείται εξέταση ¨ρουτίνας¨. Απαιτείται προσεκτική λήψη ιστορικού (οικογενειακού και ατομικού), ηλεκτροκαρδιογράφημα και πλήρης κλινική εξέταση με υπερηχοκαρδιογράφημα. Όπου υπάρχουν ενδείξεις πιθανής καρδιακής νόσου, ο έλεγχος θα πρέπει να συμπληρώνεται με δοκιμασία κόπωσης και καταγραφή Holter. Το  υπερηχοκαρδιογράφημα συμβάλλει σημαντικά  στον προαθλητικό έλεγχο σε άτομα κάθε ηλικίας δίνοντας ακριβείς ανατομικές πληροφορίες και καλύπτει διαγνωστικά τις περισσότερες παθήσεις που ενδέχεται να οδηγήσουν στα σπάνια αλλά τραγικά περιστατικά αιφνίδιου θανάτου στην άθληση.

Από τα παραπάνω γίνεται φανερό ότι η καρδιολογική εξέταση των αθλητών και των ατόμων κάθε ηλικίας που πρόκειται να αθληθούν είναι πολύ σοβαρή υπόθεση, ειδικά αφού ενέχονται και νομικές ευθύνες, και σε καμία περίπτωση, βέβαια και με καμίαδικαιολογία δεν πρέπει να δίνονται πιστοποιητικά χωρίς εξέταση.

SINTROM: ΟΔΗΓΙΕΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Χρήσιμες συμβουλές για τις ενέργειές σας, αν παραλείψετε μια δόση.Πως θα συνδυάσετε το Sintrom με την διατροφή σας και τη βιταμίνη Κ

Μην πάρετε διπλή δόση για να αναπληρώσετε τη δόση που ξεχάσατε. Εάν δεν είστε σίγουροι για το τι πρέπει να κάνετε μετά από να χάσει μια δόση, επικοινωνήστε γιατρό σας για συμβουλές.Η δόση του SINTROM εξατομικεύεται από το γιατρό σας ανάλογα με το χρόνο πήξης του αίματος, όπως καθορίζεται από εργαστηριακές δοκιμές, INR.

Χρήσιμη πληροφορία:Τι είναι το INR;Είναι εξέταση αίματος του όπου μετράει το χρόνο που απαιτείται για να δημιουργηθεί ο θρόμβος στο δείγμα αίματος.

Μπορείτε να τρώτε απ’ όλα, αποφεύγοντας όμως τις υπερβολές. Πρέπει να τρώτε σταθερή ποσότητα τροφίμων με βιταμίνη Κ κάθε μέρα ή αν αυτό δεν είναι εφικτό να τα αποφεύγεται τελείως.

Θα πρέπει να αποφεύγετε τρόφιμα που είναι πλούσια σε βιταμίνη Κ. Μερικά από αυτά είναι : Συκώτι βοδινού και χοιρινού , πράσινα φυλλώδη λαχανικά (αντίδια, βλίτα, σπανάκι, μαρούλι) ,τριφύλλι , σπαράγγια , μπρόκολο ,κουνουπίδι , λαχανάκια Βρυξελλών ,παντζάρια, γογγύλια , λάχανο ,κρόκος αυγών ,γάλα και γιαούρτι , μέλι , φασολάκια , μπάμιες , κολοκυθάκια , ντομάτες , μαϊντανός , κάρδαμο , σόγια και παράγωγα αυτής (π.χ, σογιέλαιο) , χυμοί των προαναφερθέντων λαχανικών , αλκοόλ , αναψυκτικά τύπου cola , καφές , πράσινο τσάι.

Σαλάτες και φαγητά με λαχανικά που μπορείτε να καταναλώνετε: Επειδή η βιταμίνη Κ βρίσκεται κυρίως σε φυτικά προϊόντα, προκειμένου να εμπλουτίσετε το διαιτολόγιό σας με λαχανικά, μπορείτε να επιλέξετε από τα παρακάτω τρόφιμα για να δημιουργήσετε τις σαλάτες σας και άλλα πιάτα : Αγγούρι ,καρότα (βραστά ή ωμά) ,ψητές πιπεριές (πράσινες και Φλωρίνης) ,ψητές μελιτζάνες ,ψητά μανιτάρια , καλαμπόκι

  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Ιωάννου Φωκά 40, Αθήνα Τ.Κ. 11142
  • Ιατρική Εστία (3ος όροφος)
  • Τηλέφωνο: 211010 2558 - 2110136676
  • Email: info@cardioprolipsis.gr
  • Ώρες ιατρείου: 9:00π.μ. -9:00μ.μ.